-
HAR DU BRUG FOR HJÆLP?
Her finder du de mest hyppige stillet spørgsmål. Finder du ikke hvad du søger her, er du velkommen til at kontakte vores kunde service via af kontakt siden du finder her
-
LEVERINGSINFORMATION
Din ordre bliver omhyggeligt pakket og afsendt fra os, så du har den i hænderne inden for 1-3 hverdage. Leveringen er uden beregning ved køb over 399 kr., mens der er et mindre fragtgebyr på 29 kr. for køb under 399 kr. Vi benytter GLS til forsikret forsendelse til en pakkeshop i nærheden af dig
-
RETURNERING
Du kan altid ombytte eller returnere din ordre inden for byttefristen, som er 30 dage.
Vi har en returportal, hvor du nemt kan ombytte og returner din ordre. Returfragten er med GLS og koster 39 kroner, du får et track & trace-nummer, så du altid kan følge din pakke, din pakke sendes med forsikring.
Du må meget gerne læse guide her, og når du er klar til at ombytte eller returnere din ordre, så trykker du bare på knappen start returnering.
1. Udfyld dit ordrenummer og email som du har angivet ved købet.
2. Vælg de produkter du ønsker at ombytte eller returnere. Du kan både ombytte til anden størrelse eller et andet produkt, ombytte til et tilgodebevis eller få pengene refunderet til det betalingskort, der er brugt ved købet
3. Når du har ombyttet eller returneret de produkter, som du ønsker, trykker du blot på knappen “færdig”
4. Indtast dine oplysninger, så jeg kan sende din returkode til din mail. Jeg skal også bruge din adresse, så jeg ved, hvor jeg skal sende dine nye fine produkter hen.
5. Pak produkterne forsvarligt ind i den emballage, som du har modtaget produkterne i. Skriv returkoden på pakken og indlever den i en GLS pakkeshop nær dig. Returkoden er gyldig i 5 dage.
-
REPARATION OG REKLAMATION
Er dit produkt gået i stykker, skal du selvfølgelig have vores hjælp. Vi ønsker kun, at dit produkt altid er i den bedste stand, og derfor vil vi hjælpe dig hurtigst muligt. Har du brug for en reparation, må du meget gerne kontakte os, med dit ordrenummer og årsagen til din reklamation - du skal sende det i en besked til følgende mail: love@lecollierparis.com Når du sender en mail, må du meget gerne sende et billede med af det produkt, som er gået i stykker. Så er det nemmere for os at hjælpe dig videre